Mysig kväll

Klockan 18 befann jag mig i stallet. Alldeles mörkt och tomt av människor. Otroligt skönt måste jag erkänna. Dessa kvällar är de bästa. Ingen stress och ett stort ridhus bara för en själv. Kan det bli bättre? 
 
Eftersom jag hade mockat och gjort maten klar innan jag började jobba imorse, så kunde jag sätta igång med Jojo direkt. 
 
Det blev en helt vanlig trimning. Många övergångar och galoppfattningar. 
 
En liten trött Jojo efter passet
 
Efter passet fick Jojo en välbekänt dusch. Skrubbade svansen ordentligt då den var vääääldigt skitig. Sedan fick han komma in i boxen nytvättad och klar. 
 
//RD 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rdhastsport - Rebecca Danefjord

Ett nytt liv, nya mål men samma dröm.

RSS 2.0 Rdhastsport - Rebecca Danefjord