Hoppfilm!

Här kommer en liten film från när jag och Jojo hoppade senast. 
 
Jag tycker att han blivit mycket mera positiv och söker till hindrena själv lite mera. Även fast vi inte hoppat så många gånger tillsammans känns det i alla fall som att han är lite mera med på noterna om ni förstår vad jag menar. Riktigt kul att sitta på ryggen när hästen är så positiv till att jobba.
 
(Jag får ursäkta för alla kommentarer under hoppning)
 
 
Nästa hoppning är planerad på lördag. Jag har inte betsämt mig ännu hur passet kommer se ut, men något lite mera styrketränande för honom vore inte fel. Tanken är att jag ska börja introducera honom för studs snart, då det är en superövning att stärka upp hästen med. Vi har ju en del att komma ikapp med både styrkemässigt och utbildningsmässigt.
 
//RD 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rdhastsport - Rebecca Danefjord

Ett nytt liv, nya mål men samma dröm.

RSS 2.0 Rdhastsport - Rebecca Danefjord