Fullfart framåt!

Halloj på er! 
 
Idag har det verkligen varit fullfart framåt. Började dagen i stallet kl 8 för att hinna rida Anieta och Jojo innan kl 11.30. Jag hade nämligen bokat in mig på att klippa en häst i stallet. Blev klar med klippningen runt 13 och gjorde klart allt jag inte hunnit innan jag började, såsom putsa utrustning och mocka. Kom hem kl 14.30 och då var det vara att äta lunch och hoppa in i duschen då jag behövde sitta på bussen till Stockholm kl 15.45. Så just nu medan jag skriver detta inlägg sitter jag faktiskt på bussen. All denna tidsplanering är p.g.a att jag ska på konsert ikväll med några vänner. Vi ska gå och se på Imagine Dragons i Globen! Är rent utsagt fett taggad! Väntat på det här i ett halvår nu. Om ni inte vet vilka dem är sök på dem på spotify, vettja! 
 
 
 
Bloggar lite mer om dagens ridning imorgon. Kommer även komma upp en film från när vi hoppade senast jag och Jojo.
 
Ha det bra! 
 
//RD 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rdhastsport - Rebecca Danefjord

Ett nytt liv, nya mål men samma dröm.

RSS 2.0 Rdhastsport - Rebecca Danefjord