Stockholms International Horse Show

Äntligen är biljetterna köpta! Jag har behövt vänta på att få godkänt på min ledighetsansökan för lördagen då jag egentligen jobbar. Häromdagen fick jag godkänt så då var det bara att beställa biljetter! Woho, älskar verkligen dessa stora evenemang! Dessutom har jag även (lyxigt nog) kunnat checka av alla tre stora evenemang iår! Göteborg check, Falsterbo check, och nu Stockholm check! Helt galet!
 
När jag var i Göteborg var jag där på jobb. Biltema var utställare på mässan och jag hade hand om montern. Superkul att få förtroendet för ett sånt uppdrag. Dessutom fick jag träffa andra kollegor från andra Biltema varuhus, vilket var väldigt roligt. Alla utställare får en varsin biljett till alla föreställningar så det blev lite titt på Världscupen och GPn. I Falsterbo som ni vet åkte jag, pappa och Charlotte ner torsdag till lördag. Dock denna gång var det inget jobbrelaterat så jag fick slappna av som en vanlig åskådare.
 
Bild på montern i Göteborg  
 
På SIHS kommer jag att gå med Mamma, Pappa och Charlotte. Det kommer verkligen bli jättemysigt. Det har blivit lite av en tradition att gå med mamma och pappa på SIHS. De håller liksom ett öga på mig så jag inte shoppar ihjäl mig,haha ;) Hoppas att mässan kommer att bjuda på härliga erbjudanden iår!
 
Ska ni på SIHS? :)
 
//RD



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rdhastsport - Rebecca Danefjord

Ett nytt liv, nya mål men samma dröm.

RSS 2.0 Rdhastsport - Rebecca Danefjord