God morgon!!

Hallojsan! Idag kör jag ett kort arbetspass eller man kan inte kalla det för arbetspass då jag enbart ska sitta och lyssna på någon annan i 4h, haha. Vi har nämligen kurs på jobbet idag, som jag behövde vara med på. Ska egentligen vara ledig, men får börja senare imorgon i stället så det är ju inte så farligt.
 
Planen idag i alla fall är att jag och Charlotte ska hoppa hästarna. När jag slutat kl 12 sticker jag direkt till stallet och sätter igång. Vi får se vad det blir förslags hoppning. Sitter och klurar på det fortfarande. Ni får se ikväll helt enkelt. Förhoppningsvis kommer även en film upp på passet! 
 
En bild från när jag trimmade Anieta. Hon står numera i Halmstad hos Niclas Haking för tillridning.
 
 
 
//RD 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Rdhastsport - Rebecca Danefjord

Ett nytt liv, nya mål men samma dröm.

RSS 2.0 Rdhastsport - Rebecca Danefjord